2011. július 8., péntek

Van egy kedvenc alap-mintám. Az eredete ismeretlen. Mondhatnám, hogy én találtam ki, de oly sok általam felfedezett apróságokról derült már ki utólag, hogy mégsem...Szóval itt van ez a klassz horgolt virág. Látszólag igen egyszerű kis jószág, ám igazából pont az egyszerűsége teszi lehetővé a végtelen számú felhasználhatóságát. Példának itt van ez az amatőr módon összevágott kép: táskadísz, medál, kitűző, kokárda. És ez csak a jéghegy csúcsa. Sokat rendeltek már tőlem, amiknek a felhasználásáról nem is tudok semmit (biztos vagyok benne, hogy valami szép dolog készült belőlük).
Az egyik kedvencem az alsó sor közepén található táska. Bár a fülét díszítő fa téglalap is sk készítésű, de a lényeg a gyömbér színű horgolt virágok a táska elején, amit egy kis fa gyönggyel díszítettem. Kellemes afrikai hangulata lett :o)
Most készül egy pink-rózsaszín kollekció és egy lila kollekció is belőle. Viszont azt még nem tudom, hogy én fogom valamelyik projektemhez felhasználni vagy a'la nature megy fel a meskára.
Tényleg: ruhára még nem is varrtam pedig biztosan jól mutatna a farmezseben vagy egy szoknyán (esetleg egy kardigánon).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése