2011. július 23., szombat

Új virágok




A variációk száma VÉGTELEN :)

Az új, kreatív virág készlet. Holnaptól néhány a Meskán is...És lehet vele díszíteni készíteni mindenféle hajba mütyürt, meg lehet belőle készíteni kitűzőt (...for ever...) amivel lehet díszíteni táskát és ruhát is, de akár egy képkeretet, vagy papucsot, cipőt, lámpát, stb. A LEHETŐSÉGEK végtelenek :)
Nem fotóztam le, de kipróbáltam, hogy a képen látható hajpántot, egymás mellé illesztve, végig raktam ezekkel a virágokkal. Nos, ha mind fehér lett volna, akkor egy nagyon mutatós menyasszonyi hajék kerekedett volna belőle (némi plusz fehér gyöngy segítségével). Lehet, hogy készítek egy ilyet a meskára....



*************************



Íme a virág kollekció: a világos barna virág barna gyöngyöket kapott a szirmaira is, a közepére pedig egy közép barna tekla gyöngyöt. Természetesen önmagában is mutatós volt a fém hajpánton, de még alá próbáltam egy külön készült barna virágot, és szerintem együtt még jobban néztek ki :)

És íme egy újabb csináld-magad ékszer: csak néhány cm rugalmas csipke (nyak körmérete) + 4 kocka filc (ezt felvarrva zárjuk a csipkét) + egy francia kapocs (közé fogva a záró-filc-kockáknak). Az elkészítési idő: 10-30 perc :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése