2011. július 31., vasárnap

Boho Chic Decor













Egyik kedvenc blogomon láttam nemrégen horgolással díszített díszpárnákat. Megtetszettek mert színesek és vidámak voltak. Már rájuk nézni is kacagás
(főleg késő ősszel és télen milyen hangulatosak lehetnek!).
Íme az én értelmezésemben 2 db, saját részre készült díszpárna. Azért saját részre, mert a jobb oldalon látható párnához az összegyűlt és valamiért nem fel nem használt gigantikus mennyiségű horgolt csodákat használtam. Az összképnél ethno stílust hangulatát próbáltam visszaadni...
A másik párna már a gondos tervezés jegyében készült. Bár a virágosban sem kevés munkaóra van, de ezzel aztán tényleg sokat molyoltam! Lássuk be: megérte! Viszont így "kénytelen" vagyok megtartani (az értéke: kb. 7 munkaóra + anyagköltéség 1 db párnahuzatnál!).
A "kockás" párna 30 (!!!) különböző pasztell árnyalatból tevődött össze.

1 megjegyzés: