2011. július 19., kedd

K+F



Szóval szoktam ilyesmit is elkövetni. Mármint kutatás és fejlesztésre befektetést szánni. Mert ez kell a fejlődéshez, a tapasztalat szerzéshez, a tanuláshoz. Az érzőlények sokasága nem mindig 100% elégedett azzal, amit tesz/tett, és most így vagyok ezzel én is. Alapból magamnak készítettem ezt a táskát, de tudva, hogy milyen hibákat rejt a csini külső, még kell némi módosítást eszközölnöm, mire eladásra kész lesz ez a fajta modell. Végül is a táska varrásnak is meg vannak a maga szakmai fortélyai, éppúgy, mint a többi varrással kapcsolatos szakmának. Sok egyezés, és még több különbség. A táskavarrást/készítést pedig a saját "bőrömön" tapasztalom ki. A lényeg: szeretem csinálni. Főleg: szeretek kísérletezgetni a táskákkal :)
Ui: és hála a K+F -nek, szépen sokasodik a táska-gyűjteményem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése