2011. július 29., péntek

Új kitűző, K+F, prototípus :)

Már régóta ötleteltem ezen a darabon, szóval fejben készen volt hetek óta, s most neki láttam elkészíteni. Semmi bonyolult: egy 4 cm rétegelt lemez kört bevontam csipkerózsás textillel (egy kis vatex került alá, de lehetett volna filcet, vagy bármi más vastag, fehér anyagot alá tenni...), ezt hátul kézi varrással rögzítettem. Erre varrtam egy filc korongot, mint egy záró elemként. A horgolt szegélyt külön készítettem el, gyakorlatilag a "horgolt-rózsa" minta alapján. Ezt körben apró öltésekkel rávarrtam az előzőleg elkészített kör alapra. Erre került a tekla gyöngy díszítés, majd a filc-hátuljára egy biztosító tű. Ha a keresgéléseket leszámítom (gondosan előkészített alap anyagokkal), kb. 40 perc az elkészítési idő (inkább lassan, de igényesre!).
Szóval ennyi elkészíteni egy apró ajándékot a barátnődnek, húgodnak vagy bárkinek :)))
Ja, a 4 cm-es faalap egy kb. ekkora gombbal helyettesíthető...
És talán egy átlátszó hobbi lakkal le kellet volna kennem az elejét? Ezen nagyon dilemmáztam, de a képen látható darab lakktalan maradt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése