2011. február 20., vasárnap

A sárga szín egyre gyakoribb használata is jelzi, hogy igen nagyon várom a tavaszt és a cinke csivitelést! Mikor reggelente átbattyogok az erdőn és látom hogyan változik át minden, azt nem cserélném el semmiért. Mini kirándulás mindennap :)

*********

Hát, akkor megtörtént! Végre meg van, sőt! meg vannak az első meskás eladásaim! Remélem rendben lesz minden a küldéssel, megérkezéssel és elégedettséggel!
Végtére is ez a Nyúl éve, és azt ígérték a prognózisok, hogy sikeres lesz. Lássuk be, ha valakire ez rá fér, akkor az az elszegényedő mezei tapsifülesek egyike (=én+ család :).
De most lássuk az újdonságokat, aminek még egy része K+F szakaszban van, de nagyon ígéretes:


Néhány újabb kitűző (ld. színes és a sárga-zöld), mert egyszerűen nem lehet megállítani:D
A színes egy kicsi megint jamaikai életérzés lett...Nos, nyárra pont ezért tökéletes!


Négy újabb, gyönyörű, lakkozott fagomb. Fel kellene töltenem a Meskára, de olyan nagy a kísértés, mert amíg lakkoztam őket, beléjük is szerettem egy kicsit -_- Érdemes megfigyelni azt a látszólag apró részletet, hogy még a zuzmó is rajta van az oldalukon. Hát nem csodálatosan szép a természet? Felülmúlhatatlan!





A piros vagy zöld legyen kívül dilemmát, az döntötte el, hogy én gyerekkoromban csak ilyen kokárdát láttam. Nékem már a "...zöld legyen kívül!" idegen a szememnek. Ráadásul szerintem a szándék a színek sorrendje fölött áll!

És íme az újabb fakreációk: tavaszi dekorációk...Csak meg ne unjam a tavaszt mire ideér :D :D :D
Ez a kék tulipán csak azért került ide, meg ne feledkezzek róla, hogy egy ilyen kitűzőt is szeretnék még készíteni (vagy sárgát inkább ?)



Szegény én: az első fekete-arany kitűzőm hanzi-ja (汉字 / 漢字; hànzì, írásjegye) nem lett tökéletes és ez szóvá is tevődött. Hiába magyaráztam, hogy ez nem kalligráfia, és ezzel a gyönyörű, ámde igen sűrű francia aranyfestékkel nem lehet ennél pontosabban dolgozni. Vagy veszek egy olcsóbb, kevésbé szép aranyfestéket, akkor legalább a hanzim szép lesz .....
Lolita feeling, mert szeretem:

Egy újabb kisérlet: a cicán az Union Jack flag nem lett tökéletes. Legközelebb már tudom, hogy fogom csinálni...De azért elég látványos lett ! És a fehér egér is. Azt hiszem kipróbálom majd a rózsaszín pulcsimon....

Ablakdísz függő (kísérlet, ill. ötlet darab)....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése